Pogoji poslovanja

Splošni pogoji poslovanja spletne trgovine Baby park so sestavljeni v skladu z Zakonom o elektronskem poslovanju na trgu,  Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), Zakonom o varstvu osebnih podatkov in mednarodnih kodeksov za e-poslovanje.
S spletno trgovino Baby park (v nadaljevanju »trgovina«) upravlja podjetje Dan art, David Irgolič s.p., ki je ponudnik storitev e-poslovanja (v nadaljevanju »ponudnik«). 

Za nakup v trgovini ni potrebna registracija, vendar vam ta prinaša razne ugodnosti (sestavite si lahko seznam želja, podate mnenja o izdelkih, uporabljate promocijske kode, pregledate zgodovino naročil..)

Ob registraciji v trgovino se uporabnik strinja s splošnimi pogoji poslovanj. Obiskovalec pridobi uporabniško ime, ki je enako naslovu njegove elektronske pošte, ter geslo. Geslo lahko uporabnik kadarkoli tudi spremeni. Uporabniško ime in geslo uporabnika določata in povezujeta z vnesenimi podatki. 

Z registracijo v trgovini se uporabnik strinja, da bo na svoj elektronski naslov prejemal oglasna elektronska sporočila trgovine (akcije, promocije, nagradne igre, dogodki,...). Uporabnik se lahko kadarkoli odjavi od prejemanja elektronskih novic. Sporočilo lahko pošlje na naslov info@babypark.si

Splošni pogoji poslovanja obravnavajo delovanje spletne trgovine Baby park, pravice uporabnika ter poslovni odnos med ponudnikom in kupcem.

Dostopnost informacij 

Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije: 
a) identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, številka registra)
b) kontaktne naslove, ki omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon) 
c) bistvene značilnosti blaga oziroma storitev  
d) dostopnost izdelkov (vsak izdelek ali storitev, ki je v ponudbi na spletni strani naj bi bil dostopen v razumljivem roku) 
e) pogoje dostave izdelka ali izvršitve storitve (način, kraj in rok dostave) 
f) vse cene morajo biti jasno in nedvoumno določene in razvidno mora biti prikazano ali že vsebujejo davke in stroške prevoza 
g) način plačila in dostave 
h) časovno veljavnost ponudbe 
i) rok, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe in pogojih za odstop; poleg tega tudi o tem, če in koliko stane kupca vračilo izdelka 
j) pojasnjen mora biti postopek ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci  

 

Načini plačila

V spletni trgovini babypark.si ponudnik omogoča naslednje načine plačila: 

1. Plačilo po povzetju 
V primeru, da želite vaše naročilo plačati ob dostavi na vaš naslov (po povzetju), nam to posebej označite na obrazcu za oddajo naročila. Znesek naročila plačate dostavljavcu z gotovino ali s kartico (Visa, Mastercard, BA, Meastro, Karanta), ko vam le-ta dostavi naročeno blago na vaš naslov. V primeru, da se odločite za plačilo s kartico se vam zaračunajo stroški provizije banke v višini 1,43% (stroške zaračuna kurirska služba).

2. Plačilo po ponudbi - s predhodnim nakazilom
V primeru, da želite vaše naročilo plačati preko ponudbe/predračuna, nam to posebej označite na obrazcu za oddajo naročila, ki se nahaja v spletni košarici. V najkrajšem času bomo na vašo elektronsko pošto poslali ponudbo/predračun. S to ponudbo nato  (preko elektronskega bančništva, na poštnem ali bančnem okencu...) plačate naročeno blago. Ko bo plačilo razvidno na našem računu, bomo blago v obljubljenem dobavnem roku odpremili preko dostavne službe na vaš naslov.

3. Plačilo s Paypal računom


Kupoprodajna pogodba (naročilo) je v elektronski obliki shranjena na strežniku ponudnika. En izvod te pogodbe se pošlje kupcu preko elektronske pošte, po izvedenem uspešnem naročilu. Dostop do te pogodbe kasneje potrošniku omogoči ponudnik, potrošnik lahko izvod/kopijo te pogodbe naroči preko maila na naslov info@babypark.si . Ponudnik nato ta izvod pošlje potrošniku po pošti v pisni obliki, ali pa v elektronski obliki na elektronski naslov potrošnika.


Cene 

Vse cene so v evrih in ne vsebujejo DDV, ker podjetje Dan art, David Irgolič s.p. ni zavezanec za DDV. Cene veljajo v trenutku oddaje naročila.

Cene veljajo v primeru plačila z zgoraj navedenimi načini plačila, pod zgoraj navedenimi pogoji in ne vsebujejo stroške dostave.

Popusti, promocijske kode ipd. se praviloma ne seštevajo.

Darilnih bonov in kod bonusov za popust ni možno menjati za gotovino.

Vse akcije, znižanja in posebne ponudbe (na kupon) veljajo do določenega datuma oz. do razprodaje zalog.


Dostava

Cena dostave je 3,90€ za vsako naročilo. Za naročila nad 40€ je dostava brezplačna. 

Pogodbeni partner za dostavo naših pošiljk je Pošta Slovenije in GLS , ki večino paketov dostavita že naslednji delovni dan po obvestilu o odpremi  (če je artikel na zalogi).

Trudimo se naročene izdelke poslati čim prej, v roku 2-3 dni. V kolikor dostava v tem času ni možna, vas bomo o tem obvestili po elektronski pošti.

Ko je paket poslan, prejemnik s strani podjetja Pošta Slovenije prejme SMS sporočilo o predvidenem datumu dostave. Od GLS-a prejme kupec e-mail obvestilo, ki vsebuje predviden čas dostave in povezavo do spletne aplikacije za dostavo. V kolikor vam določen datum dostave ne ustreza se lahko s spletno aplikacijo odločite o drugem načinu dostave (izbira drugega dneva dostave, pooblaščanje drugega prejemnika paketa,...). Storitev se lahko naroči za vsak paket posebej. 

 

Odstop od pogodbe in vračila

Prodajalec si pridržuje pravico do preklica naročila ali dela naročila v primerih, ko kupec navede napačne ali zavajajoče osebne podatke, ko izdelka ne proizvajajo več oziroma ni več na voljo ali pa se njegova cena znatno spremeni. V navedenih primerih prodajalec kupcu takoj pošlje obvestilo o korakih za nadaljnje urejanje naročila. Vsako naročilo obravnavamo posamično, pri čemer se po najboljših močeh trudimo, da zadovoljimo želje kupca.

Kupec (fizična oseba) ima pravico, da v roku 14 dni od prevzema naročenega blaga brez navedbe razloga odstopi od pogodbe sklenjene na daljavo (spletna trgovina), kar je v skladu s 43. členom veljavnega zakona o varstvu potrošnikov (ZVPot). V primeru odstopa od pogodbe nas mora kupec o tem obvestiti po elektronski pošti v določenem časovnem okviru. Kupec nam mora v roku 14 dni od prevzema pošiljke na naslov info@babypark.si sporočiti obvestilo o nameri in sicer tako, da izpolni obrazec na www.babypark.si in nam ga pošlje. Kupec prejme navodila o vračilu blaga. Najkasneje v 21 dneh od dneva, ko nas je pisno obvestil o nameri, mora kupec vrniti blago nepoškodovano, neoprano in neuporabljeno in z vso pripadajočo dokumentacijo. V nasprotnem primeru kupec izgubi pravico do odstopa od pogodbe. Če ni drugače navedeno, vse stroške vračila plača kupec.

Kupec lahko ob vračilu zahteva vrnitev kupnine, ki mu jo prodajalec vrne na njegov transakcijski račun najkasneje v 15 dneh po prejemu sporočila o odstopu od pogodbe oziroma od vrnitve blaga. 

Vsa vračila je treba poslati na :

Baby park

Dan Art, David Irgolič s.p.

Trčova 272

2229 Malečnik

Slovenija

 

Reklamacije

Kupec lahko blago reklamira kadar:

- blago nima lastnosti, ki so potrebne za njegovo normalno uporabo 

- je prodajalec poslal napačne izdelke (napačna barva ali količina, napačni izdelek)

- izdelek kako drugače odstopa od kupčevega naročila

Opozorilo: vse fotografije izdelkov so simbolične oz. lahko barva na fotografiji odstopa od dejanske barve.

Kupec lahko blago reklamira v 8 dneh od nakupa in zahteva takojšnjo zamenjavo za enak, brezhiben artikel ali pa v zakonsko določenem roku in pod pogoji za uveljavljanje reklamacije, uveljavlja zahtevke iz naslova odgovornosti za stvarne napake.

Potrošnik mora v obvestilu o napaki natančneje opisati napako in prodajalcu omogočiti, da izdelek pregleda. Če napaka ni sporna, mora podjetje čimprej, najkasneje pa v roku osmih dni, ugoditi potrošnikovemu zahtevku. Če o napaki obstaja spor, mora podjetje v enakem roku podati potrošniku pisen odgovor.  

Kupec lahko reklamirano blago vrne tako, da ga na stroške prodajalca in po vnaprejšnjem dogovoru s prodajalcem vrne po pošti. Če želite blago vrniti na naše stroške se o tem najprej dogovorite preko elektronskega naslova info@babypark.si.

Drugačen način vračila na naše stroške ni možen. Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo.

 

Prijava poškodovane pošiljke

Kaj naj storim kadar je pošiljka poškodovana?

Pošiljatelj je odgovoren za pravilno pakiranje blaga. Če na paketu vidite zunanje poškodbe, na primer luknjo v škatli, lahko zavrnete prevzem. GLS bo paket nato vrnil v depo in pošiljatelja obvestil o pritožbi.

V primeru vidne poškodbe paketa ali embalaže lahko vsebino paketa preverite ob dostavi. Dostavljavec to zapiše v poročilu, ki ga pripravi skupaj s prejemnikom.

Če sprejmete paket, ki je videti nepoškodovan, vendar odkrijete, da je vsebina poškodovana, ko ga odprete, nas kontaktirajte na info@babypark.si. GLS namreč ne more in ne sme preverjati vsebine poslanih paketov. Tajnost poštnih pošiljk velja tudi za GLS.

 

Naročila 

Kako naročim izdelke?

Izdelke lahko iščete po kategorijah, ki so navedene na levi strani ali na vrhu strani.               

Vsi izdelki, ki so prikazani, so na zalogi in pripravljeni za dostavo. Kadar določena velikost izdelka ni več na voljo zraven piše razprodano. Ko najdete izdelek, ki ustreza vašim potrebam, kliknite na gumb "V košarico". V košarico lahko dodate več izdelkov in jih brez težav tudi odstranite iz nje. To storite tako, da kliknete na gumb "X" ob izdelku, ki ga želite odstraniti iz košarice.

Ko končate z nakupovanjem, kliknite na gumb 'Blagajna', ki se nahaja na zaslonu z vašo nakupovalno košarico. Nato izberete kako želite dokončati nakup, kot registrirani uporabnik ali kot gost. Registrirani uporabniki imajo več prednosti/ugodnosti (pregled zgodovine naročil, uporabljanje promocijskih kod, podajanje mnenja o izdelku,..). V obrazec vpišete svoje podatke. V kolikor imate veljavno promocijsko kodo jo vpišete. Nato izberete še način plačila, potrdite, da se strinjate s splošnimi pogoji in potrdite nakup z klikom na gumb 'Potrdite naročilo'. Po elektronski pošti boste takoj zatem dobili potrditev, da smo naročilo prejeli.

V kolikor pride so situacije, da ste naročili blago, ki ga ni možno dobaviti v dogovorjenem roku, vas bomo o tem pisno obvestili na vaš e-mail naslov. Prav tako vas bomo (na vašo željo) obvestili o dobavi izdelkov, ki niso na voljo ali so razprodani.


Varnost nakupa 

V trgovini www.babypark.si za prenose vseh podatkov uporabljamo tehnologijo SSL (SSL certifikat, ki ga je izdala za to pooblaščena institucija) ki skrbi za kodiranje vseh podatkov in informacij, poslanih z naročili uporabnika. V primeru, da uporabnik ne izpolni vseh zahtevanih polj pri oddaji naročila, sistem samodejno zazna napako in opozori uporabnika pred oddajo naročila. 

Uporabnik je sam odgovoren za dostop do svojega računa in mora sam poskrbeti za varovanje uporabniških podatkov in gesel. Uporabnik tudi jamči za točnost in resničnost vseh posredovanih podatkov in odgovarja za škodo, nastalo zaradi netočnih ali neresničnih podatkov .

 

Odveza odgovornosti 
Ponudnik se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na njegovih spletnih straneh. Kljub temu, pa se lahko lastnosti izdelkov, rok dobave ali cena spremenijo tako hitro, da ponudnik ne uspe popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru, bo ponudnik kupca obvestil o spremembah in mu omogočil odstop od naročila ali zamenjavo naročenega artikla.
Čeprav se ponudnik trudi zagotoviti natančne fotografije prodajnih artiklov, je potrebno vse fotografije jemati kot simbolične. Ponudnik si pridržuje pravico, da pogoje poslovanja spremeni kadar koli in na kakršen koli način, ne glede na razlog in brez predhodnega opozorila.

 

Mnenja kupcev o izdelkih 

Registrirani kupci lahko podajo svoje mnenje o izdelkih, ki so objavljeni v spletni trgovini. Ponudnik ne odgovarja za vsebino mnenj o artiklih, ki jih napišejo obiskovalci. Ponudnik mnenja pred objavo pregleda in zavrne tista, ki vsebujejo očitne neresnice, so zavajajoča ali žaljiva. Ponudnik ne odgovarja za informacije v mnenjih in se odvezuje kakršnekoli odgovornosti, ki izvira iz informacij v mnenjih.

 

Varovanje podatkov

Upravljavec osebnih podatkov in kontaktni podatki

Ta politika velja za obdelavo (uporabo) katerihkoli osebnih podatkov, ki ga izvaja podjetje Dan art (upravljavec) ali ki se izvaja v imenu upravljavca.

Podatki o upravljavcu:

Dan art, David Irgolič s.p.

Trčova 272, 2229 Malečnik

Matična številka: 3200787

Telefon: 051-355-840

E-pošta: info@babypark.si

 

E-novice in privolitve, ki se nanašajo na prejemanje www.babypark.si e-novic:

V spletni trgovini www.babypark.si v skladu s Splošno uredbo o varstvu osebnih podatkov in Zakonom o varstvu osebnih podatkov skrbno in previdno ravnamo z osebnimi podatki (angl. General Data Protection Regulation – GDPR; v nadaljevanju uredba).

Vse informacije o upravljanju posameznih privolitev najdete v nadaljevanju.

Z izpolnitvijo obrazca za prijavo na prejemanje www.babypark.si  e-novic o aktualnih novostih, akcijah, ponudbah ter nagradnih igrah, katerih organizator je Dan art ali katerih organizator je druga pravna oseba, ki nagradno igro organizira v sodelovanju s spletno trgovino www.babypark.si, se kot uporabnik strinjate s posredovanjem podatkov, ki v skladu z zakonodajo veljajo za osebne podatke.

 

Komunikacija z uporabnikom

Z vami, kot uporabnikom, bomo stopili v stik preko sredstev komunikacij na daljavo le, če temu izrecno ne nasprotujete.

Naša oglasna elektronska sporočila bodo jasno označena kot oglasna sporočila in prav tako bo pošiljatelj sporočil jasno razviden. Različne akcije, promocije in druge tržne tehnike, bodo označene kot takšne, pogoji za udeležbo v njih bodo jasno določeni.

Jasno bo predstavljen način odjave od prejemanja oglasnih sporočil  (vašo željo, da ne želite več prejemati oglasnih sporočil, bomo seveda izrecno spoštovali in vas izbrisali iz seznama za prejemanje e-novic).


Posredovanje osebnih podatkov

Posredovanje osebnih podatkov je prostovoljno. Osebnih podatkov nam niste dolžni posredovati, vendar pa v primeru, da jih ne posredujete, ne morete z nami skleniti pogodbe, torej opraviti nakupa (saj jih potrebujemo za dostavo naročila).

 

Podatki, ki jih obdelujemo in namen obdelave podatkov:

- Osnovni kontaktni podatki (ime, telefonska številka, e-naslov) so namenjeni marketinškim dejavnostim in tržnemu komuniciranju (pošiljanje e-sporočil, sms sporočil), ter komuniciranju s strankami glede zagotavljanja naših storitev ter odgovarjanja na povpraševanja;

- Podatki o uporabi naših spletnih strani (kliki na povezave, porabljen čas) in podatki glede odziva na naša e-poštna sporočila (ali je bilo sporočilo odprto, na katere povezave ste kliknili);

- Podatki, ki jih potrebujemo za izpolnitev pogodbe in dostavo kupljenega blaga (predmet nakupa, cena, naslov za dostavo, čas dostave, način plačila, datum plačila, podatki o reklamacijah, podatki o izdanem računu ipd.).

- Podatki, ki jih potrebujemo za morebitne pravne zahtevke in za reševanje sporov.

 

Kako dolgo hranimo vaše osebne podatke

Osnovne osebne podatke hranimo, dokler imate status našega registriranega uporabnika v naši spletni trgovini. Osebne podatke, ki jih obdelujemo na podlagi vaše privolitve, hranimo trajno oz. do preklica te privolitve z vaše strani.

Podatke, ki si potrebni za sklenitev in izpolnitev pogodbe med vami in nami, hranimo še 5 let od izpolnitve pogodbe (dobave blaga). Podatke o izdanih računih hranimo 10 let od izdaje.

Po poteku roka hrambe osebne podatke učinkovito izbrišemo ali anonimiziramo, kar pomeni, da jih obdelamo na tak način, da jih nikakor ni več mogoče povezati z vami oziroma jih pripisati vam.

 

Kdo ima dostop do vaših osebnih podatkov

Vaših osebnih podatkov ne posredujemo in ne omogočamo seznanitve z njimi tretjim osebam (izven podjetja Dan art, razen tistim, ki imajo z nami sklenjeno pisno pogodbo, na podlagi katere izvajajo določena opravila v zvezi z obdelavo podatkov in so dolžni spoštovati zakonodajo glede obdelave in varstva osebnih podatkov (t.i. pogodbeni obdelovalci). Pogodbeni obdelovalci, ki jim posredujemo osebne podatke, so:

- ponudniki storitev marketinga;

- ponudniki pošiljanja e-poštnih sporočil in sms sporočil

- ponudniki računovodskih storitev;

- ponudniki programerskih rešitev;

- dostavne službe.

Pogodbeni obdelovalci smejo osebne podatke obdelovati zgolj v okviru naših navodil in osebnih podatkov ne smejo obdelovati za lastne namene. Zavezani so, skupaj s svojimi zaposlenimi, k varovanju zaupnosti vaših osebnih podatkov.

Pogodbeni obdelovalci osebnih podatkov ne iznašajo v tretje države (izven držav članic Evropskega gospodarskega prostora – to so članice EU ter Islandija, Norveška in Liechtenstein).

 

Kakšne so vaše pravice glede osebnih podatkov, ki nam jih posredujete:

Od nas lahko kadarkoli zahtevate:

-          potrditev, ali obdelujemo vaše osebne podatke;

-          dostop do osebnih podatkov in naslednje informacije: namene obdelave; vrste osebnih podatkov; uporabnike ali kategorije uporabnikov, ki so jim bili ali jim bodo razkriti osebni podatki, zlasti uporabnike v tretjih državah ali mednarodnih organizacijah; predvideno obdobje hrambe osebnih podatkov ali, če to ni mogoče, merila, ki se uporabijo za določitev tega obdobja; obstoj avtomatiziranega sprejemanja odločitev, vključno z oblikovanjem profilov ter razloge zanj kot tudi pomen in predvidene posledice take obdelave za vas;

-          eno (brezplačno) kopijo osebnih podatkov v obliki, ki jo določite sami (če je zahteva podana z elektronskim sredstvom za komunikacijo in ne zahtevate drugače, se kopija zagotovi v elektronski obliki); za dodatne kopije, ki jih zahtevate, lahko zaračunamo razumno pristojbino ob upoštevanju stroškov;

-          popravek netočnih osebnih podatkov;

-          omejitev obdelave, kadar vaši podatki niso točni (v kolikor je možno preveriti točnost osebnih podatkov)

-          kadar je obdelava nezakonita in nasprotujete izbrisu osebnih podatkov ter namesto tega zahtevate omejitev njihove uporabe;

-          izbris vseh osebnih podatkov (pravica do pozabe), če so izpolnjene predpostavke iz člena 17 Splošne uredbe o varstvu podatkov, predvsem pa v primeru, kadar prekličete privolitev za obdelavo osebnih podatkov;

-          izpis osebnih podatkov v strukturirani, splošno uporabljani in strojno berljivi obliki, s pravico, da te podatke posredujete drugemu upravljavcu, ne da bi vas mi pri tem ovirali;

-          prenehanje uporabe osebnih podatkov za namene neposrednega trženja, vključno z oblikovanjem profilov;

-          pravico, da zoper nas vložite pritožbo pri Informacijskem pooblaščencu, če menite, da obdelava vaših osebnih podatkov krši Splošno uredbo o varstvu podatkov.

 

Postopek uveljavljanja pravic

Svoje zahteve, ki se tičejo uveljavljanja pravic v zvezi z osebnimi podatki lahko naslovite v pisni obliki na katerikoli kontakt, ki je naveden na vrhu tega dokumenta pod Upravljavec osebnih podatkov in kontaktni podatki.

Za potrebe zanesljive identifikacije v primeru uveljavljanja pravic v zvezi z osebnimi podatki lahko od vas zahtevamo dodatne podatke, ukrepanje pa lahko zavrnemo le v primeru, da dokažemo, da vas ne moremo zanesljivo identificirati.

Na vašo zahtevo s katero uveljavljate svoje pravice v zvezi z osebnimi podatki, moramo odgovoriti brez nepotrebnega odlašanja in najpozneje v enem mesecu od prejema vaše zahteve.